کلات تخصصی روابط عمومی آگهی استخدام اخبار اقتصادی

کلات: تخصصی روابط عمومی آگهی استخدام اخبار اقتصادی دعوت به همکاری در تهران افراد جویای کار در تهران

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

گت بلاگز اخبار اقتصادی و بازرگانی گروکشی جهت فروش نفت کشور عزیزمان ایران

خبرهای منتشرشده در این روزها مبنی بر مطالبه زیاد کردن هزینه حمل نفت کشور عزیزمان ایران از سوی مالکان نفت کش ها، موضوعی است که مسئولان نفتی کشور عزیزمان ایران از

گروکشی جهت فروش نفت کشور عزیزمان ایران

گروکشی جهت فروش نفت ایران

عبارات مهم : اروپا

خبرهای منتشرشده در این روزها مبنی بر مطالبه زیاد کردن هزینه حمل نفت کشور عزیزمان ایران از سوی مالکان نفت کش ها، موضوعی است که مسئولان نفتی کشور عزیزمان ایران از آن در قالب «شنیده» و «پیشنهاد» یاد می کنند؛ پیشنهادی که هنوز رسمی نیست و از سوی مقام های ایرانی تأیید نمی شود.

گروکشی جهت فروش نفت کشور عزیزمان ایران

با اینکه این عنوان به باعث زیاد کردن ریسک حمل نفت کشور عزیزمان ایران و عدم پذیرش شرکت های بیمه جهت بیمه کردن نفت کش های حامل نفت کشور عزیزمان ایران طرح شده، ولی به نظر بعضی از کارشناسان که بازار را به صورت پی درپی رصد می کنند، زیاد کردن حمل نفت کشور عزیزمان ایران علاوه بر اینکه در وقت تحریم های قبلی نفتی کشور عزیزمان ایران برقرار بود، در دوران پساتحریم، پیش از اعمال تحریم های کنونی نیز انجام می شد و به همین علت به موضوعی عادی در بازاریابی نفتی کشور عزیزمان ایران بدل شده است است.

درهرحال در صورت پذیرش این پیشنهاد که به نظر می رسد در وقت کنونی، چاره ای جهت فروش نفت کشور عزیزمان ایران البته با هزینه ای گزاف به شمار می رود، می تواند سود کلانی را نصیب مالکان نفت کش کند. در بعضی از اخبار رسمی حتی سخن از درخواست زیاد کردن بیش از دوبرابری هزینه حمل محموله های نفتی کشور عزیزمان ایران به میان آمده که از سوی مقامات کشور عزیزمان ایران تأیید نمی شود. به گفته بعضی از رسانه ها، درخواست زیاد کردن هزینه دوبرابری جهت انتقال نفت کشور عزیزمان ایران به اروپا، از هفت دلار به 15 دلار کرایه را طرح کرده اند. در شرایط کنونی نمی توان از تحریم محموله های نفتی کشور عزیزمان ایران به آسانی گذشت، چراکه علاوه بر اینکه زیاد کردن هزینه ها را به دنبال دارد، خبر ناگواری جهت فعال شدن دوباره کاسبان تحریم است که هرآن می توانند به باعث زیاد کردن قدرت، آسیب جدی تری را به اقتصاد کشور عزیزمان ایران وارد کنند.

خبرهای منتشرشده در این روزها مبنی بر مطالبه زیاد کردن هزینه حمل نفت کشور عزیزمان ایران از سوی مالکان نفت کش ها، موضوعی است که مسئولان نفتی کشور عزیزمان ایران از

درخواست رسمی به وزارت نفت نیامده است

مدیر روابط عمومی و سخنگوی شرکت ملی نفت کشور عزیزمان ایران در گفت وگو با «شرق» با بیان اینکه به واسطه تحریم ها، بعضی شرکت های بیمه، بیمه نفت کش ها را برعهده نمی گیرند، می گوید: محموله های نفت کش ها بسیار گران قیمت هست، به همین علت ریسک حمل ونقل نفت کشور عزیزمان ایران زیاد کردن یافته و به همین علت یکی از پیشنهادهای طرح شده است از جانب خطوط کشتی رانی خارجی، زیاد کردن هزینه حمل هست. محمد ناصری ادامه می دهد: این عنوان صرفا در قالب یک پیشنهاد است و هنوز موافقتی با آن صورت نگرفته.

سخنگوی شرکت ملی نفت کشور عزیزمان ایران با رد نهایی شدن این پیشنهاد و تبدیل آن به تصمیم خبر می دهد: تا این لحظه حتی جهت این پیشنهاد رقمی عنوان نشده هست. بعضی از شرکت های کشتی رانی اعلام کرده اند که جهت پوشش ریسک نبود بیمه جهت نفت کش ها، می توانند هزینه حمل را زیاد کردن دهند تا با زیاد کردن درآمد، این ریسک را پوشش دهند.

به گفته او، هنوز درخواست رسمی از سوی خطوط کشتی رانی مبنی بر زیاد کردن هزینه حمل نفت کشور عزیزمان ایران به وزارت نفت اعلام نشده، ولی شنیده ها حاکی از آن است که بعضی شرکت ها چنین مطالبه ای را طرح کرده اند.

گروکشی جهت فروش نفت کشور عزیزمان ایران

در پساتحریم هم حمل نفت را گران کردند

ایمان ناصری، مدیرکل خاورمیانه مؤسسه مشاوران بازار نفت و گاز FGE ، در این زمینه به «شرق» می گوید: این مسئله در طول تحریم های قبلی نفت کشور عزیزمان ایران و همین طور بعد از تحریم ها از سوی بعضی از صاحبان نفت کش طرح شده است بود و اجرائی می شد، به همین علت تا حدود زیادی در عنوان حمل نفت کشور عزیزمان ایران به موضوعی عادی تبدیل شده است است.

خبرهای منتشرشده در این روزها مبنی بر مطالبه زیاد کردن هزینه حمل نفت کشور عزیزمان ایران از سوی مالکان نفت کش ها، موضوعی است که مسئولان نفتی کشور عزیزمان ایران از

ناصری با بیان اینکه مالکان نفت کش درهرحال ریسک را وارد قیمت خود می کنند، ادامه می دهد: این عنوان در مورد بعضی از شرکت ها و البته نه در تمامی سایزهای کشتی طرح شده است هست. درهرحال به نظر می رسد بعضی از تانکرها، به خاص تانکرهای حمل LPG جهت حمل محموله ها و حق بیمه خود، چنین مطالباتی را طرح خواهند کرد.

اثرگذاری روی سهم بازار ایران

او با بیان اینکه این زیاد کردن هزینه روی قیمت نفت اثر چندانی نمی گذارد، می افزاید: این عنوان روی بازاریابی و سهم بازار کشور عزیزمان ایران قطعا اثرگذار خواهد بود.

گروکشی جهت فروش نفت کشور عزیزمان ایران

به گفته خبرگزاری ها، بعضی از مالکان کشتی در شرایطی که ترساندن نقض تحریم های آمریکا، باعث شده است است رقیبانشان پا بعد بکشند، از حمل نفت کشور عزیزمان ایران به اروپا سود کلانی کسب کرده اند. در دوران درآمدهای اندک جهت شرکت های کشتی رانی، بعضی از آنها از کرایه گران تر از حد معمول مسیر کشور عزیزمان ایران به اروپا سود می برند، حتی با وجود اینکه صادرات نفت کشور عزیزمان ایران به اروپا رو به کم کردن است.

طبق آمار پلاتس، قیمت حمل کشتی های سوئزماکس که بین ۱۴۰ هزار تن یا یک میلیون بشکه نفت را حمل می کنند در یک سفر خاورمیانه به اروپا اخیرا حدود 6.94 دلار در هر تن بوده هست، ولی مالکان کشتی که نفت کشور عزیزمان ایران را از پایانه صادراتی جزیره خارک به مقصد مدیترانه بارگیری می کنند، قیمت ۱۵ دلار در هر تن را دریافت می کنند. حمل محموله های نفت کشور عزیزمان ایران به مدیترانه به علت شرایط اخیر بین المللی گران تر شده است است.

عمده صادرات نفت خام کشور عزیزمان ایران با نفت کش های متعلق به شرکت ملی نفت کش کشور عزیزمان ایران انجام شده است و باقی محموله هاي صادراتی به وسیله شماری از شرکت های کشتی رانی یونانی و ترکیه ای بارگیری می شود.

منابع آگاه اظهار کرده اند دست کم چهار مالک کشتی در اروپا هستند که همچنان سرگرم حمل نفت کشور عزیزمان ایران هستند. بعضی از آنها به پلاتس گفته اند تا زمانی که موارد توافق شده است در قراردادهای بیمه ارزش را نقض نکرده اند، مشکلی از بابت پوشش بیمه کشتی هایشان پیش نخواهد آمد.

گروکشی نفتی ایران

صادرات کشور عزیزمان ایران به اروپا در آستانه تحریم های آمریکا کم کردن یافته، ولی پالایشگاه های اروپایی همچنان به قراردادهایشان با کشور عزیزمان ایران پایبند هستند. در نتیجه این قراردادها، مالکان کشتی ها گفته اند که دریافت بیمه کشتی رانی جهت حمل نفت کشور عزیزمان ایران ساده تر است و آنها نگرانی ای نسبت به نقض تحریم های آمریکا ندارند.

اروپا مقصد مهمی جهت نفت کشور عزیزمان ایران است و حدود ۶۰۰ تا ۷۰۰ هزار بشکه یا یک سوم از نفت کشور عزیزمان ایران را خریداری کرده هست. خریداران مهم نفت کشور عزیزمان ایران مشمول بر ترکیه، فرانسه، ایتالیا، اسپانیا و یونان هستند. جریان صادرات کشور عزیزمان ایران به ترکیه و ایتالیا اوج مانده، ولی تقاضا از سوی فرانسه، یونان و اسپانیا رو به کم کردن است.

بنا بر ارزیابی پلاتس، صادرات نفت کشور عزیزمان ایران به اروپا در ژوئن و جولای به ۴۰۰ تا ۵۰۰ هزار بشکه در روز رسید. کشور عزیزمان ایران سومین صادرکننده بزرگ عضو اوپک بعد از عربستان سعودی و عراق است و حدود 3.70 تا 3.74 میلیون بشکه در روز نفت تولید می کند.

شرق

واژه های کلیدی: اروپا | ایران | ایرانی | تحریم ها | تحریم های آمریکا | اخبار اقتصادی و بازرگانی

دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : topsblog

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • کتاب خارجی معروف
  • قیمت کیندل
  • فروشگاه کتاب خارجی
  • خرید کتاب الکترونیکی خارجی
  • خرید کتاب خارجی آنلاین
  • خرید کتاب زبان اصلی قانون
  • کتاب های اقتصاد اورجینال
  • کتب کتابخانه وAPI زبان اصلی
  • کتاب های بازیهای کامپیوتری اورجینال
  • دانلود منابع مرجع اخلاق کسب و کار
  • خرید کتاب های کامپایلرها از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی زبان مدلسازی
  • خرید کتاب زبان های برنامه نویسی زبان اصلی
  • خرید کتاب تکس لاتکس زبان اصلی
  • دانلود منابع مرجع نرم افزار آفیس
  • خرید کتاب نرم افزار های ادوبی زبان اصلی
  • منابع اورجینال نرم افزار ماکرومدیا
  • کتب نرم افزار CAD زبان اصلی
  • هاردکپی کتاب های محاسبات علمی
  • دانلود منابع مرجع شبکه